Wil jij ook moeiteloos en op de automatische piloot klanten aantrekken met een funnel?

Ontdek wat een (sales)funnel precies is

Ontdek de bekendste bezwaren over een funnel

Leer kennis maken met de online klantreis

Praktische voorbeelden die je kunt verwerken in je funnel

Inspiratie voor verschillende soorten weggevers

Leer hoe iemand zich kan aanmelden

Maak kennis met de product piramide

Leer het verschil tussen een nieuwsbrief en een funnel

Ontdek wat de money is in the list betekend

Leer met welk systeem je dit allemaal kan doen

Inmiddels hebben al meer dan 306+ slimme onderneemsters dit handboek aangevraagd en zijn enthousiast. Zoals:

WoW nooit gedacht dat ik dit kon en dat ik het zelfs leuk zou gaan vinden

Janneke

Wat een fijn boek met praktische tips die ik gelijk kan inzetten

Nienke

Je hebt me gelijk in actiestand gebracht

Daniëlle

Al jaren help ik vrouwelijke ondernemers met het inzetten van funnels voor hun bedrijf. Ik heb gemerkt dat heel veel ondernemers nog niet precies weten wat een funnel precies is en wat ze ermee kunnen doen. Wat ze ermee kunnen bereiken.

Ze hebben een verkeerd beeld bij het woord funnel en plakken er snel spammen en niets voor mijn business aan. Zonde toch!

Want wist je dat funnels bouwen eigenlijk helemaal niet zo spannend is? Een funnel is niet meer dan een paar geautomatiseerde e-mails achter elkaar in een strategische volgorde. Het voorwerk zoals je ideale klant bepalen en je strategisch product aanbod formuleren is veel belangrijker.

De techniek, dus de e-mails in Active Campaign (Mailblue) zetten, is zeg maar de finishing touch. Alles wat je hebt verzameld en gemaakt samenvoegen in het systeem.

En als je deze aspecten goed combineert, dan ga je moeiteloos nieuwe klanten en omzet aantrekken.

Ik specialiseer me al jaren in funnels en pas deze kennis op dagelijkse basis in de praktijk toe. In mijn handboek deel ik graag mijn kennis met jou.

Lynn Vinke
Salesfunnel Girl

In dit handboek deel ik 6 hoofdstukken met je:

Hoofdstuk 1

Wat is nou precies een funnel en hoe zorg ik ervoor dat het bij mijn business past.

Hoofdstuk 2

Je hoort iedereen over een gratis weggever, maar waarom is dit nou zo belangrijk.

Hoofdstuk 3

Wat is een strategisch product aanbod en hoe zet je dit in.

Hoofdstuk 4

Het verschil tussen een nieuwsbrief en een funnel

Hoofdstuk 5

Wat betekent het gezegd ‘The money is in the list’ nou precies?

Hoofdstuk 6

Met welk systeem bouw je een goede funnel?

Een kleine impressie van de inhoud

Even voorstellen

Hi, ik ben Lynn Vinke – van der Meer, 34 jaar, getrouwd met Hans en moeder van Chase. Als funnel expert is het mijn missie om vrouwelijke ondernemers te helpen met een consistente stroom aan klanten en omzet.

Als jong meisje dacht ik altijd dat ik in de pretpark wereld zou eindigen. Ik droomde van een baan bij Disney op de afdeling Imagineering. Dagelijks bezig zijn met het creëren van die speciale beleving. Alleen mijn pad liep iets anders. Ik eindigde als technisch VA en 3 jaar geleden de switch gemaakt naar funnel expert 😉

Nu probeer ik die kennis van het creëren van die speciale beleving in mijn funnels te steken. Net iets meer waarde geven dan dat ze verwachten om ze zo dat WOW gevoel te geven.

Ik vind het heerlijk om met de techniek bezig te zijn en te testen hoe we een funnel optimaal kunnen laten presteren.

Liefs Lynn

 

 

Klaar om meer over funnels te leren?

Wil je nu direct aan de slag om meer leads, klanten en omzet aan te trekken?  Wil je jouw e-mail marketing zo inrichten dat die constant resultaat oplevert?

Download dan nu gratis dit funnel e-book!

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.

Cookie settings

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

NoodzakelijkNoodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

AnalyticalOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Social mediaOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.